Terugsturen binnen 14 dagen mogelijk
Bij aankoop op afstand (zoals via een catalogus of een webwinkel) geldt een wettelijke zichttermijn van 14 dagen. Dit zogenoemde ‘herroepingsrecht’ betekent dat u in principe alles wat u bij 4MySelf.nl koopt, binnen 14 dagen (geteld vanaf de datum van ontvangst) zonder opgaaf van redenen (gratis) kunt retourneren, waarna u het aankoopbedrag terugkrijgt. Hierbij geldt dat de te retourneren producten ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking verzegeld dienen te zitten. Tevens moet u in het bezit zijn van het aankoopbewijs. Indien de verzegelingssticker is verbroken, is retourneren niet meer mogelijk.
Na het melden van uw retourorder binnen 14 dagen na ontvangst, heeft u nog 14 dagen de tijd om uw product aan ons terug te sturen.
Uitzonderingen
In de Algemene Voorwaarden vindt u enkele uitzonderingen op het herroepingsrecht:
● Slips, kousen, sexy speeltjes en andere artikelen bedoeld voor intiem lichamelijk gebruik, kunnen om hygiënische redenen niet geretourneerd worden indien de verpakking en/of verzegeling is verbroken
● De Verleidingsbon en artikelen die wij hebben laten maken volgens uw specificaties (gepersonaliseerde artikelen) zijn uitgesloten van het herroepingsrecht daar deze persoonlijk zijn van aard
● DVD ‘s, en elektronische apparatuur e.d. met een verzegeling, kunnen als deze verpakking en/of verzegeling is verbroken, niet worden geretourneerd.
Defect artikel
Blijkt een artikel bij ontvangst defect te zijn, neem dan contact op met onze Klantenservice.
Gratis ruilen en retourneren via de 4MySelf winkel
U kunt uw internetbestelling retourneren in onze winkel in Nederland. Vergeet hierbij niet uw online aankoopbewijs mee te nemen. Bij elke zending wordt het aankoopbewijs (factuur) meegestuurd, ook kunt u de orderbevestiging, die u per e-mail ter bevestiging van de online bestelling ontvangen heeft, meenemen.
Retourneren in de winkel heeft de volgende voordelen:
* U krijgt uw geld direct terug.
* U betaalt geen verzendkosten.
* Indien gewenst en op voorraad kunt u het artikel direct omruilen voor een ander artikel.
Ruilen of retourneren per post
Voor het versturen per post dient u het retourformulier volledig in te vullen. Retourneringen en/of ruilingen zonder volledig ingevuld retourformulier worden door 4MySelf.nl niet in behandeling genomen. 4MySelf heeft geen antwoordnummer, u dient de zending zelf voldoende te frankeren en op te sturen naar onderstaande adresgegevens.
4MySelf B.V
t.a.v. Webshop
Oostzeedijk 142d
3063 BJ Rotterdam
Klantenservice 010-4149710 of via het contactformulier.
Uw retourzending dient bij voorkeur te worden verpakt in de omdoos (verpakkingsmateriaal) waarin u de zending heeft ontvangen, zodat de producten niet worden beschadigd. Wanneer uw retourzending in goede orde is ontvangen zullen wij deze beoordelen en verwerken. Als een artikel zichtbaar is gebruikt, kan 4MySelf het artikel niet retour nemen. Als u uw bestelling (deels) wilt retourneren dan streeft 4MySelf ernaar het geld binnen 10 werkdagen na ontvangst van uw retourorder terug te storten.
Let op: producten die in een winkel zijn gekocht kunnen niet worden geruild of geretourneerd via de post maar uitsluitend via de winkel. Retour sturen per post is alleen mogelijk voor online aankopen.
Ruilen per post
Als u uw ontvangen bestelling wilt ruilen, bijvoorbeeld voor een ander artikel, verrekend 4MySelf bij een nieuwe zending opnieuw geen verzendkosten (van 4MySelf naar u als Klant). 4MySelf stuurt u de nieuwe zending kosteloos naar u toe. Als u uw ruiling na ontvangst toch wenst te retourneren dient u de zending zelf weer voldoende te frankeren en op te sturen. Voor het ruilen en/of retourneren per post dient u het retourformulier volledig in te vullen.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@4myself.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.