Bestellen en betalen

 
 

Terugsturen binnen 14 dagen mogelijk
Bij aankoop op afstand (zoals via een catalogus of een webwinkel) geldt een wettelijke zichttermijn van 14 dagen. Dit zogenoemde ‘herroepingsrecht’ betekent dat u in principe alles wat u bij 4MySelf.nl  koopt, binnen 14 dagen (geteld vanaf de datum van ontvangst) zonder opgaaf van redenen (gratis) kunt retourneren, waarna u het aankoopbedrag terugkrijgt. Hierbij geldt dat de te retourneren producten ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking verzegeld dienen te zitten. Tevens moet u in het bezit zijn van het aankoopbewijs. Indien de verzegelingssticker is verbroken, is retourneren niet meer mogelijk.

Na het melden van uw retourorder binnen 14 dagen na ontvangst, heeft u nog 14 dagen de tijd om uw product aan ons terug te sturen.

Uitzonderingen
In de Algemene Voorwaarden vindt u enkele uitzonderingen op het herroepingsrecht:
● Slips, kousen, sexy speeltjes en andere artikelen bedoeld voor intiem lichamelijk gebruik, kunnen om hygiënische redenen niet geretourneerd worden indien de verpakking en/of verzegeling is verbroken
● De Verleidingsbon en artikelen die wij hebben laten maken volgens uw specificaties (gepersonaliseerde artikelen) zijn uitgesloten van het herroepingsrecht daar deze persoonlijk zijn van aard
● DVD ‘s, en elektronische apparatuur e.d. met een verzegeling, kunnen als deze verpakking en/of verzegeling is verbroken, niet worden geretourneerd.

Defect artikel
Blijkt een artikel bij ontvangst defect te zijn, neem dan contact op met onze Klantenservice.

Gratis ruilen en retourneren via de 4MySelf winkel
U kunt uw internetbestelling retourneren in onze winkel in Nederland. Vergeet hierbij niet uw online aankoopbewijs mee te nemen. Bij elke zending wordt het aankoopbewijs (factuur) meegestuurd, ook kunt u de orderbevestiging, die u per e-mail ter bevestiging van de online bestelling ontvangen heeft, meenemen.

Retourneren in de winkel heeft de volgende voordelen:
* U krijgt uw geld direct terug.
* U betaalt geen verzendkosten.
* Indien gewenst en op voorraad kunt u het artikel direct omruilen voor een ander artikel.

Ruilen of retourneren per post
Voor het versturen per post dient u het retourformulier volledig in te vullen. Retourneringen en/of ruilingen zonder volledig ingevuld retourformulier worden door 4MySelf.nl   niet in behandeling genomen. 4MySelf  heeft geen antwoordnummer, u dient de zending zelf voldoende te frankeren en op te sturen naar onderstaande adresgegevens.

4MySelf  B.V
t.a.v. Webshop
Oostzeedijk 142d
3063 BJ Rotterdam

Klantenservice 010-4149710 of via het contactformulier.

Uw retourzending dient bij voorkeur te worden verpakt in de omdoos (verpakkingsmateriaal) waarin u de zending heeft ontvangen, zodat de producten  niet worden beschadigd. Wanneer uw retourzending in goede orde is ontvangen zullen wij deze beoordelen en verwerken. Als een artikel zichtbaar is gebruikt, kan 4MySelf het artikel niet retour nemen. Als u uw bestelling (deels) wilt retourneren dan streeft 4MySelf ernaar het geld binnen 10 werkdagen na ontvangst van uw retourorder terug te storten.

Let op: producten die in een winkel zijn gekocht kunnen niet worden geruild of geretourneerd via de post maar uitsluitend via de winkel. Retour sturen per post is alleen mogelijk voor online aankopen.

Ruilen per post
Als u uw ontvangen  bestelling wilt ruilen, bijvoorbeeld voor een ander  artikel, verrekend 4MySelf  bij een nieuwe zending opnieuw geen verzendkosten (van 4MySelf naar u als Klant). 4MySelf stuurt u de nieuwe zending kosteloos naar u toe. Als u uw ruiling na ontvangst toch wenst te retourneren dient u de zending zelf weer voldoende te frankeren en op te sturen. Voor het ruilen en/of retourneren per post dient u het retourformulier volledig in te vullen.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@4myself.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Ruilen en Retourneren

 
 

De service die u gewend bent van onze winkel gelden ook voor uw online aankopen. 4Myself.nl  biedt u de mogelijkheid om binnen 30 dagen na ontvangst (een deel van) uw bestelling te ruilen of te retourneren in onze winkel of breng en afhaalpunten (gratis) of per post op te sturen (retour verzendkosten dan voor uw rekening).

Voor beide manieren geldt dat de te retourneren producten ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking verzegeld dienen te zitten. Tevens moet u in het bezit zijn van het aankoopbewijs.

Terugsturen binnen 30 dagen mogelijk
Bij aankoop op afstand (zoals via een catalogus of een webwinkel) geldt een wettelijke zichttermijn van 14 dagen. Dit zogenoemde ‘herroepingsrecht’ betekent dat u in principe alles wat u bij ons koopt, binnen 14 dagen (geteld vanaf de datum van ontvangst) zonder opgaaf van redenen (gratis) kunt retourneren, waarna u het aankoopbedrag terugkrijgt. Wij bij 4Myself geven u 30 dagen de tijd. Voorwaarde is wel dat het artikel onbeschadigd is en niet gebruikt. Uiteraard mag u de door uw bestelde artikelen eerst beoordelen en/of passen, tenzij anders vermeld. Na aanmelding van uw retourorder, heeft u nog 14 dagen de tijd om het pakket op te sturen.

Uitzonderingen
In de Algemene Voorwaarden vind u enkele uitzonderingen op het herroepingsrecht:

● Slips, kousen, sexy speeltjes en andere artikelen bedoelt voor intiem lichamelijk gebruik, kunnen om hygiënische redenen niet geretourneerd worden indien de verpakking en/of verzegeling is verbroken.

● Artikelen die wij hebben laten maken volgens uw specificaties (gepersonaliseerde artikelen) zijn uitgesloten van het herroepingsrecht daar deze persoonlijk zijn van aard.

● Dvd’s, en elektronische apparatuur e.d. met een verzegeling, kunnen als deze verpakking en/of verzegeling is verbroken, niet worden geretourneerd.

Defect artikel
Blijkt een artikel bij ontvangst defect te zijn, neem dan contact op met onze Klantenservice.

Gratis ruilen en retourneren via de 4Myself winkel
U kunt uw internetbestelling retourneren in onze winkel in Nederland. Vergeet hierbij niet uw online aankoopbewijs mee te nemen. Bij elke zending wordt het aankoopbewijs (factuur) meegestuurd, ook kunt u de orderbevestiging, die u per e-mail ter bevestiging van de online bestelling ontvangen heeft, meenemen.

Retourneren in de winkel heeft de volgende voordelen:
* U krijgt uw geld direct terug.
* U betaalt geen verzendkosten.
* Indien gewenst en op voorraad kunt u het artikel direct omruilen voor een ander artikel.

Ruilen of retourneren per post
Voor het versturen per post dient u het retourformulier volledig in te vullen. Retourneringen en/of ruilingen zonder volledig ingevuld retourformulier worden door ons niet in behandeling genomen. 4Myself  heeft geen antwoordnummer, u dient de zending zelf voldoende te frankeren en op te sturen naar onderstaande adresgegevens.

4Myself  B.V
t.a.v. Webshop
Oostzeedijk 142d
3063 BJ Rotterdam

Klantenservice 010-4149710 of via het contactformulier.

Uw retourzending dient bij voorkeur te worden verpakt in de originele doos (verpakkingsmateriaal) waarin u de zending heeft ontvangen, zodat de producten  niet worden beschadigd. Wanneer uw retourzending in goede orde is ontvangen zullen wij deze beoordelen en verwerken. Als een artikel zichtbaar is gebruikt, kan 4Myself het artikel niet retour nemen. Als u uw bestelling (deels) wilt retourneren dan streeft 4Myself ernaar het geld binnen 10 werkdagen na ontvangst van uw retourorder terug te storten.

Let op: producten die in een winkel zijn gekocht kunnen niet worden geruild of geretourneerd via de post maar uitsluitend via de winkel. Retour sturen per post is alleen mogelijk voor online aankopen.

Ruilen per post
Als u uw ontvangen  bestelling wilt ruilen, bijvoorbeeld voor een ander  artikel, verrekend 4Myself  bij een nieuwe zending opnieuw geen verzendkosten (van 4Myself naar u als klant). 4Myself stuurt u de nieuwe zending kosteloos naar u toe. Als u uw ruiling na ontvangst toch wenst te retourneren dient u de zending zelf weer voldoende te frankeren en op te sturen. Voor het ruilen en/of retourneren per post dient u het retourformulier volledig in te vullen.

 

Verzending & Bezorging

 
 

Verzending & Bezorging

Er zijn verschillende manieren waarop we uw bestelling snel geleverd kunnen krijgen:
• Op uw thuisadres.
• Op een ander adres welke u opgeeft bij het bestelproces als afleveradres.
• Bij een afhaal punt winkel naar keuze.

Levertijd
Uw online bestelling vandaag besteld morgen in huis. Als u de bestelling komt afhalen bij de winkel van 4MySelf dan kunt u de besteling direct afhalen(indien op voorraad). In alle gevallen ontvangt u een e-mail zodra wij uw bestelling hebben verwerkt.


Verzendkosten

Verzendkosten Nederland
De verzendkosten van € 6,95 worden bij het totaalbedrag van de bestelling opgeteld. Dit is inclusief een track en trace link waarmee u de bestelling kunt volgen en alléén bezorgen op huisadres.

Discrete verpakking
Al onze bestellingen worden verzonden in een blanco doos. 4MySelf.nl wordt op de doos niet vermeldt. De afzender van uw pakket is Verleij Trading Europe. uw pakket wordt geheel anoniem en discreet verzonden.

Verzekerd versturen
Voor € 1,95 extra kunt u uw bestelling verzekerd versturen.

Verzendkosten België en Luxemburg
De verzendkosten voor België en Luxemburg zijn € 7,95. Houdt u er rekening mee dat bij de verzending naar België en Luxemburg het adres van 4MySelf.nl als afzender wordt vermeld. Voor bestellingen uit België en Luxemburg geldt dat de geadresseerde gevraagd wordt om te tekenen voor ontvangst.

Pakketje afhalen bij 4MySelf.nl
Woont u in de buurt en wilt u uw pakketje bij ons afhalen dan is dit geen probleem. U moet hiervoor wel van tevoren een afspraak maken. U kunt bij het afhalen alleen gepast contant betalen of de bestelling van tevoren overmaken. Als uw betaling binnen is, kunt u uw pakketje bij ons afhalen. U betaalt dan natuurlijk geen verzendkosten. U kiest hiervoor de verzendmethode – afhalen – in het winkelmandje..

LET OP: We zijn geen fysieke winkel. Dat betekent dat u een bestelling geplaatst en betaald moet hebben voordat u hier naartoe kan komen ofwel de bestelling direct contant moet voldoen bij afhaling.

Bestelling per post (van 4MySelf naar u)Retourzending per post (van klant naar 4MySelf)
U betaalt verzendkosten, de verzendkosten
worden doorberekend.
U dient de retourzending voldoende te frankeren
en retour te sturen naar 4MySelf Shop.

Handtekening voor ontvangst | Levering alleen op opgegeven (huis)adres
Webshop bestellingen worden verzonden met extra service om een juiste en veilige levering te waarborgen. Handtekening voor ontvangst en Alleen op het (huis)adres wat wordt aangegeven op uw order als verzendadres zijn standaard services van 4MySelf. Het is dan ook niet mogelijk om het pakket bij een eerste afleverpoging bij de buren te laten bezorgen als dit adres is niet is aangegeven als afleveradres.

Niet thuis?
Bent u op het moment van aflevering door PostNL niet thuis? Na de eerste bezorgpoging kunt u op https://onlineverzendservice.postnl.nl/ontvangen een eigen aflevervoorkeur doorgeven voor de tweede bezorgpoging.
Let op: wijzigingen kunnen op de dag van de eerste bezorgpoging tot 22.00 uur worden doorgevoerd.

Hoe werkt het?
Op de website https://onlineverzendservice.postnl.nl/ontvangen kunt u zien wanneer en hoe laat uw pakket wordt afgeleverd. Bent u niet thuis op deze dag en tijd? Dan laat de pakketchauffeur een bericht achter. Op dit bericht staat een unieke ‘Niet-thuis-code’. Met deze code is het mogelijk om op de website PostNL een keuze voor de tweede bezorging te maken. U als ontvanger heeft de volgende twee keuzemogelijkheden:
* U kunt ervoor kiezen uw pakket op een andere dag te laten bezorgen. U krijgt daarbij de keuze om een andere dag van aflevering aan te geven, tot één week vooruit.
Voert u geen wijziging door? Dan wordt de zending, volgens onze standaardprocedure, de eerstvolgende dag (uitgezonderd zon- en feestdagen) opnieuw aangeboden op het huidige adres.

Levering in de 4MySelf winkel
Met onze winkel in Nederland bieden we u ook de mogelijkheid om een online bestelling in een 4MySelf filiaal op te halen. U bestelt en betaalt via het internet, u print de orderbevestiging uit en haalt hiermee de bestelling af  in de winkel.

Leveringsgebied
Op dit moment worden alleen goederen geleverd aan  klanten binnen Nederland en België.

 

Leveringstermijn

 
 

Wanneer u uw bestelling bij 4MySelf.nl voor 20:00 uur plaatst, wordt deze dezelfde dag nog door ons verzonden. In negen van de tien gevallen heeft u de bestelling de volgende dag al in huis. Dit geldt alleen voor producten waar deze melding bij staat. Staat er in de productadvertentie een andere levertermijn, dan kunnen wij ons alleen aan de gewijzigde levertermijn houden.
Wij verzenden hoofdzakelijk via Postnl en deze bezorgen van maandag t/m zaterdag. Bestellingen geplaatst op donderdag voor 20:00 uur worden over het algemeen vrijdag bij u aangeboden. Bestellingen na 20:00 uur worden maandag bij u aangeboden.

De levering van uw bestelling is wel afhankelijk van de gekozen betaalmethode. Als u gebruik maakt van de betaalmethode “vooruitbetalen”zal de bestelling pas verzonden worden nadat wij de betaling hebben ontvangen. Doorgaans kunnen wij kunnen onze producten uit eigen voorraad leveren. Soms komt het voor dat een product tijdelijk niet op voorraad is. Wij houden dan uw bestelling aan. Mochten wij het product niet binnen de normale termijn van 2 dagen kunnen verzenden, dan krijgt u hierover per e-mail bericht. Als een product definitief is uitverkocht, dan ontvangt u ook hierover bericht.
Levering naar Belgie en Luxemburg geschiedt over het algemeen ook altijd binnen 24 uur op werkdagen.

Verzendkosten Nederland
De verzendkosten van € 6,95 worden bij het totaalbedrag van de bestelling opgeteld. Dit is inclusief een track en trace link waarmee u de bestelling kunt volgen en alléén bezorgen op huisadres.

Discrete verpakking
Al onze bestellingen worden verzonden in een blanco doos. 4MySelf.nl wordt op de doos niet vermeldt. De afzender van uw pakket is Verleij Trading Europe. uw pakket wordt geheel anoniem en discreet verzonden.

Verzekerd versturen
Voor € 1,95 extra kunt u uw bestelling verzekerd versturen.

Verzendkosten België en Luxemburg
De verzendkosten voor België en Luxemburg zijn € 7,95. Houdt u er rekening mee dat bij de verzending naar België en Luxemburg het adres van 4MySelf.nl als afzender wordt vermeld. Voor bestellingen uit België en Luxemburg geldt dat de geadresseerde gevraagd wordt om te tekenen voor ontvangst.

Pakketje afhalen bij 4MySelf.nl
Woont u in de buurt en wilt u uw pakketje bij ons afhalen dan is dit geen probleem. U moet hiervoor wel van tevoren een afspraak maken. U kunt bij het afhalen alleen gepast contant betalen of de bestelling van tevoren overmaken. Als uw betaling binnen is, kunt u uw pakketje bij ons afhalen. U betaalt dan natuurlijk geen verzendkosten. U kiest hiervoor de verzendmethode – afhalen – in het winkelmandje..

LET OP: We zijn geen fysieke winkel. Dat betekent dat u een bestelling geplaatst en betaald moet hebben voordat u hier naartoe kan komen ofwel de bestelling direct contant moet voldoen bij afhaling.

Bezorging en Track & Trace
De zendingen worden bezorgd via Postnl. Als u niet thuis bent, biedt Postnl de volgende dag het pakket nogmaals bij u aan. U kunt eventueel na de eerste bezorgpoging een afhaal punt aangeven om het pakket af te halen. Volg de instructies op het niet-thuis formulier.

Nadat uw pakket is verzonden ontvangt u een e-mail met daarin het Track & Trace nummer ( het kan enkele uren duren voordat de link actief is). Via de Track & Trace link kunt u uw bestelling volgen, zo weet u precies wanneer u het kan verwachten. Kleine producten worden in een enveloppe toegestuurd, al dan niet met een track en trace.

Als u uw pakket na 3 weken niet heeft afgehaald dan wordt het pakket weer retour gestuurd naar 4MySelf.nl. Hiervoor worden door Postnl kosten doorberekend aan 4MySelf.nl. Als u uw bestelling dan alsnog wilt ontvangen dient u opnieuw verzendkosten aan 4MySelf.nl te betalen.

 

Volgen van de zending

 
 

Verzending & Bezorging

Er zijn verschillende manieren waarop we uw bestelling snel geleverd kunnen krijgen:
• Op uw thuisadres.
• Op een ander adres welke u opgeeft bij het bestelproces als afleveradres.
• Bij een afhaal punt winkel naar keuze.

Levertijd
Uw online bestelling vandaag besteld morgen in huis. Als u de bestelling komt afhalen bij de winkel van 4MySelf dan kunt u de besteling direct afhalen(indien op voorraad). In alle gevallen ontvangt u een e-mail zodra wij uw bestelling hebben verwerkt.


Verzendkosten
4MySelf 
Shop berekent de verzendkosten van uw online bestelling, aan de hand van het bedrag dat u shopt berekenen wij uw korting op de verzendkosten.

Bestelling per post (van 4MySelf naar u)Retourzending per post (van klant naar 4MySelf)
U betaalt verzendkosten, de verzendkosten
worden doorberekend.
U dient de retourzending voldoende te frankeren
en retour te sturen naar 4MySelf Shop.

Handtekening voor ontvangst | Levering alleen op opgegeven (huis)adres
Webshop bestellingen worden verzonden met extra service om een juiste en veilige levering te waarborgen. Handtekening voor ontvangst en Alleen op het (huis)adres wat wordt aangegeven op uw order als verzendadres zijn standaard services van 4MySelf. Het is dan ook niet mogelijk om het pakket bij een eerste afleverpoging bij de buren te laten bezorgen als dit adres is niet is aangegeven als afleveradres.

Niet thuis?
Bent u op het moment van aflevering door PostNL niet thuis? Na de eerste bezorgpoging kunt u op https://onlineverzendservice.postnl.nl/ontvangen een eigen aflevervoorkeur doorgeven voor de tweede bezorgpoging.
Let op: wijzigingen kunnen op de dag van de eerste bezorgpoging tot 22.00 uur worden doorgevoerd.

Hoe werkt het?
Op de website https://onlineverzendservice.postnl.nl/ontvangen kunt u zien wanneer en hoe laat uw pakket wordt afgeleverd. Bent u niet thuis op deze dag en tijd? Dan laat de pakketchauffeur een bericht achter. Op dit bericht staat een unieke ‘Niet-thuis-code’. Met deze code is het mogelijk om op de website PostNL een keuze voor de tweede bezorging te maken. U als ontvanger heeft de volgende twee keuzemogelijkheden:
* U kunt ervoor kiezen uw pakket op een andere dag te laten bezorgen. U krijgt daarbij de keuze om een andere dag van aflevering aan te geven, tot één week vooruit.
Voert u geen wijziging door? Dan wordt de zending, volgens onze standaardprocedure, de eerstvolgende dag (uitgezonderd zon- en feestdagen) opnieuw aangeboden op het huidige adres.

Levering in de 4MySelf winkel
Met onze winkel in Nederland bieden we u ook de mogelijkheid om een online bestelling in een 4MySelf filiaal op te halen. U bestelt en betaalt via het internet, u print de orderbevestiging uit en haalt hiermee de bestelling af  in de winkel.

Leveringsgebied
Op dit moment worden alleen goederen geleverd aan  klanten binnen Nederland en België.